Zobrazeno 1 - 10
of 119
pro vyhledávání: '"full-vehicle model"'
Publikováno v:
Journal of Mechanical Engineering and Sciences, Vol 15, Iss 1, Pp 7648-7661 (2021)
Suspension system design is an important challenging duty that facing car manufacturers, so the challenge has become to design the best system in terms of providing ride comfort and handling ability under all driving situations. The goal of this pape
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bd71bc58ef324d91891ec34df1886252
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Limebeer, David J. N., author, Massaro, Matteo, author
Publikováno v:
Dynamics and Optimal Control of Road Vehicles, 2018, ill.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780198825715.003.0006
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
E. Yildirim, Ismail Esen
Publikováno v:
Engineering, Technology & Applied Science Research, Vol 10, Iss 1 (2020)
In this study, the dynamic interaction between road and vehicle is modeled. For this purpose, a full vehicle model with eight degrees of freedom is considered. The equations of motion of the whole system are derived by the D’Alambert method and num
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::f0fed17c4cb67a162d63eab2fe29f758
Autor:
Egorov, Artemii
The object of this master thesis is testing of vehicle using four post rig. The main goal is to make a research about testing and tuning vehicle characteristics on four post rig in order to implement them for testing of TU Brno Racing’s Formula Stu
Externí odkaz:
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-417460
Autor:
Urban, Marek
Tato práce se se zabývá návrhem kinematiky zavěšení kol obou náprav. Na základě analýz jízdních dat, multi-body simulací v softwaru Adams Car, simulací v Matlabu a analytických kalkulací v Mathcadu, je navržena řada změn s cílem
Externí odkaz:
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-417557
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.