Zobrazeno 1 - 10
of 39 504
pro vyhledávání: '"full inclusion"'
The double ionization potential (DIP) equation-of-motion (EOM) coupled-cluster (CC) method with a full treatment of 4-hole-2-particle (4$h$-2$p$) correlations and triply excited clusters, abbreviated as DIP-EOMCCSDT(4$h$-2$p$), and its approximate fo
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2412.10688
Autor:
Hornby, Garry1 (AUTHOR) garry.hornby@plymouth.ac.uk, Kauffman, James M.2 (AUTHOR) jmk9t@eservices.virginia.edu
Publikováno v:
Journal of Intelligence. Feb2024, Vol. 12 Issue 2, p20. 11p.
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 11, Iss 1 (2024)
Burnout is a significant challenge for special educators’ wellbeing, as they report higher levels of stress than general educators. Rates of burnout are highest among special educators serving youth with emotional and behavioral disorders (EBD). At
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b15452dfd15347f1b4651cdca65d6fad
Autor:
Garry Hornby, James M. Kauffman
Publikováno v:
Journal of Intelligence, Vol 12, Iss 2, p 20 (2024)
Inclusive education has developed worldwide popularity in education for learners with various disabilities but is particularly controversial for students with intellectual disabilities because of their unique needs. The foremost of these are the deve
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b5243f6aecbf4e4ba8e064aab911279f
Publikováno v:
Progress Toward Agenda 2030
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.