Zobrazeno 1 - 10
of 4 729
pro vyhledávání: '"frontline professionals"'
Autor:
Karunakaran, Arvind1 (AUTHOR) arvindka@stanford.edu
Publikováno v:
Administrative Science Quarterly. Sep2024, Vol. 69 Issue 3, p747-790. 44p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Viktoriia Gorbunova, Nataliia Portnytska, Vitalii Klymchuk, Iryna Tychyna, Olha Savychenko, Georges Steffgen
Publikováno v:
Open Research Europe, Vol 4 (2024)
Background Increasing accessibility of mental health services and expanding universal health coverage is possible worldwide by using a task-shifting approach as partial delegation of some mental health support tasks to trained non-mental health servi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2149758f919f459192c770e22d43cea6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Public Health, Vol 12 (2024)
IntroductionChildren and adolescents are increasingly facing mental health problems. Schools play a crucial role in promoting mental health, as they provide a unique setting where children interact with adults outside their homes.MethodsThis paper ex
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/90d4442301384bfca19a4142bd735689
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.