Zobrazeno 1 - 10
of 12 803
pro vyhledávání: '"freshman students"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Song, Xiuli1 (AUTHOR), Hu, Qian1 (AUTHOR) 1186059285@qq.com
Publikováno v:
BMC Public Health. 11/18/2024, Vol. 24 Issue 1, p1-12. 12p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Xiuli Song, Qian Hu
Publikováno v:
BMC Public Health, Vol 24, Iss 1, Pp 1-12 (2024)
Abstract The relationship between the mental health and academic achievement of college students is not only related to their individual growth and development but also has a profound impact on the quality of higher education and the cultivation of s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6f82b4254ad541bea9d3dcd8e5f74ecb
Autor:
Parada Rivera, Nubia Patricia1, Garrizano Patiño, Claudia Lorena1, Moreno Ramírez, Juan José1
Publikováno v:
Masferrer Investiga: Revista Científica de la Universidad Salvadoreña Alberto Masferrer. jun2024, Vol. 14 Issue 2, p25-41. 17p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
BMC Public Health, Vol 23, Iss 1, Pp 1-9 (2023)
Abstract Background Prehypertension (PHT) and hypertension (HTN) in young adults are essential risk factors for other cardiovascular diseases (CVD) in later years of life. However, there is a lack of knowledge about the burden and risk factors of PHT
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/36d148ba40dc44b88bc5fe4cf6163c14
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.