Zobrazeno 1 - 2
of 2
pro vyhledávání: '"freinetiana pedagogy"'
Autor:
Gumiero, Rosane, Araújo, Kleber de
Publikováno v:
Acta Scientiarum. Education; Vol 41 (2019): Publicação Contínua; e41255
Acta Scientiarum. Education; v. 41 (2019): Publicação Contínua; e41255
Acta Scientiarum. Education
Universidade Estadual de Maringá (UEM)
instacron:UEM
Acta Scientiarum. Education; v. 41 (2019): Publicação Contínua; e41255
Acta Scientiarum. Education
Universidade Estadual de Maringá (UEM)
instacron:UEM
This article discusses the contributions made by Freirean pedagogy and Freine's pedagogy with regard to the multiple and complex teaching-learning process. Those of one and the other converge to the great importance of the protagonist in this process
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::f3da3b00197bc0b247668cc88b59713d
https://periodicos.uem.br/ojs/index.php/ActaSciEduc/article/view/41255
https://periodicos.uem.br/ojs/index.php/ActaSciEduc/article/view/41255
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.