Zobrazeno 1 - 10
of 15
pro vyhledávání: '"freeware software"'
В работе исследованы возможности адаптации свободно распространяемого пакета компьютерной математики Scilab для решения специализирова
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::d1612d2bcb661ff31ed553ed232adc11
http://dspace.susu.ac.ru/xmlui/handle/0001.74/7447
http://dspace.susu.ac.ru/xmlui/handle/0001.74/7447
Autor:
Madeleine J Murtagh, Rebecca Wilson, Tom Clark, Joel T. Minion, Oliver Butters, Andrew Turner
Publikováno v:
Wilson, R C, Butters, O W, Clark, T, Minion, J, Turner, A & Murtagh, M J 2016, ' Digital methodology to implement the ECOUTER engagement process ', F1000Research, vol. 5, pp. 1307 . https://doi.org/10.12688/f1000research.8786.1
F1000Research
F1000Research
ECOUTER (Employing COnceptual schema for policy and Translation E in Research – French for ‘to listen’ – is a new stakeholder engagement method incorporating existing evidence to help participants draw upon their own knowledge of cognate issu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::6f392f8549c9242b8d0a0d3b3340c51f
https://research-information.bris.ac.uk/en/publications/16a1e3f4-7aa6-4963-b3da-a746946fc0c8
https://research-information.bris.ac.uk/en/publications/16a1e3f4-7aa6-4963-b3da-a746946fc0c8
Autor:
Doneva, Rositsa, Lazarova, Vanya
Report published in the Proceedings of the National Conference on "Education in the Information Society", Plovdiv, May, 2013 The article presents an experiment, related to teaching approaches consistent with the modernized and optimized information a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1694::c48fdff1a2cec1a40ea1cf576ecc2fd8
https://hdl.handle.net/10525/2331
https://hdl.handle.net/10525/2331
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.