Zobrazeno 1 - 10
of 39
pro vyhledávání: '"fraction arithmetic"'
Publikováno v:
Journal of Numerical Cognition, Vol 8, Iss 3, Pp 430-442 (2022)
The number one plays a special role in mathematics because it is the identity element in multiplication and division. The present findings, however, indicate that many middle school students do not demonstrate mathematical flexibility representing on
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8bb5aaae7af1423dba613f5e47688f76
Publikováno v:
Journal of Numerical Cognition, Vol 8, Iss 1, Pp 73-88 (2022)
Imbalances in problem distributions in math textbooks have been hypothesized to influence students’ performance. This hypothesis, however, rests on the assumption that textbook problems are representative of the problems that students encounter in
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fae3928e52de467e94fa91c7a7bc527a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.