Zobrazeno 1 - 10
of 2 343
pro vyhledávání: '"fotonovela"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Katherine Sanchez, Brittany H. Eghaneyan, Michael O. Killian, Leopoldo J. Cabassa, Madhukar H. Trivedi
Publikováno v:
BMC Psychiatry, Vol 21, Iss 1, Pp 1-10 (2021)
Abstract Background We report the primary outcomes from a randomized clinical trial testing a novel culturally-adapted patient education intervention to increase engagement of Hispanic patients in depression treatment. The Depression Education Fotono
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/74a0ead10ca9426281cab97a94b962e7
Autor:
Sanchez, Katherine1,2 (AUTHOR) KSanchez@uta.edu, Eghaneyan, Brittany H.3 (AUTHOR), Killian, Michael O.4 (AUTHOR), Cabassa, Leopoldo J.5 (AUTHOR), Trivedi, Madhukar H.2 (AUTHOR)
Publikováno v:
BMC Psychiatry. 12/23/2021, Vol. 21 Issue 1, p1-10. 10p. 1 Diagram, 2 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Monica Guo, Rena Brar Prayaga, Carly E Levitz, Elena S Kuo, Esmeralda Ruiz, Evelyn Torres-Ozadali, Anne Escaron
Publikováno v:
JMIR Cancer, Vol 9, p e43024 (2023)
BackgroundAppropriate annual screenings for colorectal cancer (CRC) are an essential preventive measure for the second-leading cause of cancer-related death in the United States. Studies have shown that CRC screening rates are influenced by various s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/150ef1b6b5174460acec3b8671b019dc
Autor:
Simone T. Ferrarezi
Este livro apresenta um projeto realizado com alunos do 9.º ano de uma escola pública no interior de São Paulo. O projeto Conexões Possíveis entre a Matemática Escolar e a Produção de Fotonovelas com Jovens Estudantes apresenta as possibilida
Autor:
LAGUNA MARTÍNEZ, Ana1 analaguna@ugr.es
Publikováno v:
1616: Anuario de Literatura Comparada. 2019, Vol. 9, p217-238. 22p.
Autor:
Nelson David Oviedo Rojas
Publikováno v:
Cambios y Permanencias, Vol 8, Iss 2, Pp 878-909 (2018)
The aim of this paper is to show the results from the research developed in a pedagogy practice at “Hunza” public high school, with last yearstudents during the last semester of 2016 and the first one in 2017. This research was focused on teachin
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7ae9b896d2954c0d8f7817fd85bb3a74
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.