Zobrazeno 1 - 3
of 3
pro vyhledávání: '"formative observation"'
The article is primarily concerned with classroom observation, above all peer observation, and its importance in teaching. Moreover, it points out that peer observation itself helps teachers to understand what they need to see while doing it and to f
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::001ade5eab41a566b1d6581fbb822062
Autor:
K N Volchenkova
Publikováno v:
Bulletin of the South Ural State University. Series "Education. Educational sciences". 8:39-43
K.N. Volchenkova, volchenkovakn@susu.ru South Ural State University, Chelyabinsk, Russian Federation. Волченкова Ксения Николаевна, кандидат педагогических наук, зав. кафедрой иност
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.