Zobrazeno 1 - 10
of 5 636
pro vyhledávání: '"formative impact"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rafael Tejeda Díaz
Publikováno v:
Didasc@lia: didáctica y educación, Vol 2, Iss 4, Pp 45-58 (2011)
In this research the theoretical and methodological support is established to favor the formative impact of evaluation in university contexts. Hence, it integrates in a coherent way the forms of being manifested, the magnitude of its conception and a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fdd8ce5174ba4e249856dd37917a5914
Publikováno v:
Conference proceedings of »eLearning and Software for Education« (eLSE) / Conference proceedings of »eLearning and Software for Education« (eLSE). 12(02):36-42
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=523039
Publikováno v:
Education for Primary Care. Nov2009, Vol. 20 Issue 6, p445-454. 10p. 4 Charts.
Autor:
Kathryn Johnson, Jon Leydens, Jacquelene Erickson, Alyssa Boll, Stephanie Claussen, Barbara Moskal
Publikováno v:
2019 ASEE Annual Conference & Exposition Proceedings.
Autor:
Hans Jochen Scholl
Publikováno v:
Government Information Quarterly. 38:101613
The domain of Digital Government Research (DGR) emerged at the end of the 1990s at the intersection of several traditional academic disciplines such as information studies, information systems research, public administration studies, political scienc
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Johnson, Kathryn1, Leydens, Jon A.1, Walter, Jacquelene1, Boll, Alyssa Miranda1, Claussen, Stephanie1, Moskal, Barbara M.1
Publikováno v:
Proceedings of the ASEE Annual Conference & Exposition. 2019, preceding p1-26. 28p.