Zobrazeno 1 - 10
of 1 152
pro vyhledávání: '"formative analysis"'
Autor:
السي ّ د محم ّ ة سي 1 sssayed@uqu.edu.s
Publikováno v:
Journal of Linguistic & Literary Studies. 2021, Vol. 12 Issue 1, p87-98. 12p.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sanderson, Penelope1 psanderson@humanfactors.uq.edu.au, Crawford, Jennifer1, Savill, Annyck1, Watson, Marcus1, Russell, W. John2
Publikováno v:
Cognition, Technology & Work. Aug2004, Vol. 6 Issue 3, p172-185. 14p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Michaluk, Maryna
Publikováno v:
Studia Wschodniosłowiańskie / Slavonic Studies. (15):359-373
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=423350
Autor:
JiHoi Beak, YounJin Lee
Publikováno v:
Journal of Korea Society of Color Studies. 35:5-17
Autor:
Rasmussen, R.V.
Publikováno v:
Educational Technology, 1983 Jul 01. 23(7), 20-23.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44426764
Autor:
Robin Holding Kay, Jamie Edwards
Publikováno v:
Canadian Journal of Learning and Technology, Vol 38, Iss 3 (2012)
Video podcasts allow students to control when, where, and what they learn, as well as the pace of learning. Considerable research has been conducted in higher education on video podcasts use, but not in middle schools (grades six to eight). This stud
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f5b3d45b164a4a2e8f3190701f39f8ba
Autor:
Robin H. Kay, Liesel Knaack
Publikováno v:
Canadian Journal of Learning and Technology, Vol 34, Iss 1 (2008)
The current study offers a formative analysis of the impact of learning objects in middle school mathematics and science classrooms. Five reliable and valid measure of effectiveness were used to examine the impact of learning objects from the perspec
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fda4dd2dd62c4f9cb3d3ae395bf6f392