Zobrazeno 1 - 10
of 612
pro vyhledávání: '"formal theory"'
Publikováno v:
Journal of Pedagogical Research, Vol 8, Iss 3, Pp 246-262 (2024)
Conceptualized in France during the sixties, the Theory of Didactical Situations [TDS] is a pivotal framework for developing mathematics teaching and learning processes. Despite the increasing qualitative studies over the last ten years, there remain
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b8e85ad33ae04b8d8e1bb0543d4727c0
Autor:
Karpenko Ivan
Publikováno v:
Studia Humana, Vol 13, Iss 4, Pp 23-34 (2024)
The paper is devoted to the problem of describing reality in the language of mathematics and logic in connection with intellectual intuition. The question raised is how the basic requirements of mathematical theory and logic will change if some of th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/de777854af67425b91f2baf35efe15ba
Autor:
Gerzso, Thalia, author, Riedl, Rachel Beatty, author
Publikováno v:
Doing Good Qualitative Research, 2024.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780197633137.003.0007
Autor:
Hollmann, Thomas
Publikováno v:
Journal of Services Marketing, 2023, Vol. 38, Issue 3, pp. 249-251.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JSM-09-2023-0341
Autor:
Martin, Lucy E. S., author
Publikováno v:
Strategic Taxation : Fiscal Capacity and Accountability in African States, 2023, ill.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780197672631.003.0004
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.