Zobrazeno 1 - 10
of 31
pro vyhledávání: '"forest kindergartens"'
Autor:
Michał Paluch
Publikováno v:
Studia Ecologiae et Bioethicae, Vol 21, Iss 3 (2023)
The development of topics related to the idea of sustainable development, ecology and the climate crisis is increasingly supported by Polish educators, psychologists and therapists. At the same time, forest kindergartens as well as various grassroots
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dbfd057419d2467eb3a305e90cfa62e5
Publikováno v:
Geosciences, Vol 13, Iss 9, p 276 (2023)
Advances in research on environmental problems and public awareness of them have led to renewed concern about the need to establish mechanisms and figures to protect and manage sites so that geoecological processes remain outside the dynamics of anth
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/761142bcf78e468ca4d797fe981eda1f
Autor:
Brudzińska, Patrycja
Publikováno v:
Roczniki Pedagogiczne / Annals of Pedagogies. 13(1):81-93
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=957765
Autor:
Ordon, Urszula
Publikováno v:
Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce / Elementary Education in Theory and Practice. 14(3 (53)):111-121
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=848826
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Aleš Golob, Mojca Nastran
Publikováno v:
Acta Silvae et Ligni, Vol 126, Pp 1-10 (2021)
Acta Silvae et Ligni, vol. 126, pp. 1-10, 2021.
Acta Silvae et Ligni, vol. 126, pp. 1-10, 2021.
Predšolski otroci preživijo velik del vsakdanjika v vrtcih, zato je treba umestiti obisk gozda, kot najobsežnejšega naravnega okolja v Sloveniji, v programe predšolskega varstva otrok. Na podlagi anket vzgojiteljev javnih vrtcev v Sloveniji (N =
Autor:
Horvat, Ivana
Pojam vrtića asocira na ustanovu u kojoj su jasno utvrđeni programi, pravila, organizacija vremena te sve ostalo što vrtić veže uz pravilan i kvalitetan odgoj i obrazovanje. Svaki vrtić je drugačiji na svoj način po filozofiji odgoja, okruže
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3911::28f5958e9032414543a9e83cb81a764f
https://repozitorij.foozos.hr/islandora/object/foozos:1692
https://repozitorij.foozos.hr/islandora/object/foozos:1692