Zobrazeno 1 - 10
of 22 612
pro vyhledávání: '"foreign language learners"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Abadou, Fadhila1 fadhila.abadou@univmsila.dz
Publikováno v:
Turkish Academic Research Review. Sep2024, Vol. 9 Issue 3, p259-276. 18p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mohamed Sayed Abdellatif, Mohammed A. Alshehri, Hamoud A. Alshehri, Waheed Elsayed Hafez, Mona G. Gafar, Ali Lamouchi
Publikováno v:
Language Testing in Asia, Vol 14, Iss 1, Pp 1-27 (2024)
Abstract With the growing prevalence of artificial intelligence (AI) in educational settings, this research aimed to understand how AI-based assessments affect EFL learners beyond just language proficiency. Therefore, this study explored the impacts
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c2ce56ec474f40c39b63e94aca04c3e2