Zobrazeno 1 - 10
of 113
pro vyhledávání: '"for the IBIS Network"'
Autor:
Jessica B. Girault, Meghan R. Swanson, Shoba S. Meera, Rebecca L. Grzadzinski, Mark D. Shen, Catherine A. Burrows, Jason J. Wolff, Juhi Pandey, Tanya St John, Annette Estes, Lonnie Zwaigenbaum, Kelly N. Botteron, Heather C. Hazlett, Stephen R. Dager, Robert T. Schultz, John N. Constantino, Joseph Piven, for the IBIS Network
Publikováno v:
Journal of Neurodevelopmental Disorders, Vol 12, Iss 1, Pp 1-14 (2020)
Abstract Background Younger siblings of children with autism spectrum disorder (ASD) are at increased likelihood of receiving an ASD diagnosis and exhibiting other developmental concerns. It is unknown how quantitative variation in ASD traits and bro
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e310c450f7e2469d9195292d1d9a6a98
Autor:
N Marrus, L P Hall, S J Paterson, J T Elison, J J Wolff, M R Swanson, J Parish-Morris, A T Eggebrecht, J R Pruett, H C Hazlett, L Zwaigenbaum, S Dager, A M Estes, R T Schultz, K N Botteron, J Piven, J N Constantino, for the IBIS Network
Publikováno v:
Journal of Neurodevelopmental Disorders, Vol 10, Iss 1, Pp 1-16 (2018)
Abstract Background Language delay is extremely common in children with autism spectrum disorder (ASD), yet it is unclear whether measurable variation in early language is associated with genetic liability for ASD. Assessment of language development
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6caade2ddb9447589cedac7edef7f7a1
Autor:
Jaclyn Gunderson, Frank Symons, Nidhi Kohli, Rebecca Grzadzinski, Casey Burrows, Annette Estes, Stephen Dager, Joseph Piven, Jason Wolff, IBIS Network
Publikováno v:
JCPP Advances, Vol 4, Iss 2, Pp n/a-n/a (2024)
Abstract Background Empirical evidence regarding the development of sensory responsivity in young children at high likelihood to develop autism spectrum disorder (ASD) remains relatively limited. It is unclear how sensory responsivity behaviors may c
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/64942cfb47f3420b9a17976941496ac1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.