Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"football juggling"'
Autor:
Xiaoxiao Dong, Xiang Gui, Sebastian Klich, Lina Zhu, Dandan Chen, Zhiyuan Sun, Yifan Shi, Aiguo Chen
Publikováno v:
Frontiers in Human Neuroscience, Vol 18 (2024)
This study aimed to explore the relationship between motor skill learning and executive function (EF), with an emphasis on the potential effects of football juggling learning. A randomized controlled trial involving 111 participants aged 17–19 year
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a9e5b2a9e9c6487a8c9efc5bdf465f28
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Applied Sciences, Vol 11, Iss 9, p 3843 (2021)
Cross-sectional studies suggest that motor skill learning is associated with working memory (WM) and white matter integrity (WMI). However, it has not been established whether motor skill learning improves WM performance, and information on its neura
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/eb9f7bcb2bd747e5b7e71a6e02f14019
Publikováno v:
Applied Sciences, Vol 11, Iss 9, p 4079 (2021)
To establish the characteristics of spontaneous neural activity during learning football juggling. We used fMRI to see which parts of the brain were changed by learning football juggling. Through recruitment, 111 college students (37 females and 74 m
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/45bef52fb63847f3a7acef7a5552331e
Publikováno v:
Applied Sciences
Volume 11
Issue 9
Applied Sciences, Vol 11, Iss 4079, p 4079 (2021)
Volume 11
Issue 9
Applied Sciences, Vol 11, Iss 4079, p 4079 (2021)
To establish the characteristics of spontaneous neural activity during learning football juggling. We used fMRI to see which parts of the brain were changed by learning football juggling. Through recruitment, 111 college students (37 females and 74 m
Publikováno v:
Applied Sciences
Volume 11
Issue 9
Applied Sciences, Vol 11, Iss 3843, p 3843 (2021)
Volume 11
Issue 9
Applied Sciences, Vol 11, Iss 3843, p 3843 (2021)
Cross-sectional studies suggest that motor skill learning is associated with working memory (WM) and white matter integrity (WMI). However, it has not been established whether motor skill learning improves WM performance, and information on its neura
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.