Zobrazeno 1 - 10
of 1 093
pro vyhledávání: '"followup"'
Publikováno v:
Molecular Genetics and Metabolism Reports, Vol 40, Iss , Pp 101099- (2024)
Background: Those diagnosed with PKU in the early years of newborn screening (NBS) were often discharged from clinic in childhood. Long-term lost to clinic patients may be impacted by untreated PKU and uninformed about current recommendations. We aim
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f5e6d7dc06444597be9af8ab185e4d4e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rubén Téllez, Roberto Sánchez-González, Mercè Cámara, Oriol Cuñat, Blanca del Hoyo-Buxo, Marta Farrero, Maria Angeles Castel, Hugo López, Luis Pintor
Publikováno v:
Transplantology, Vol 2, Iss 4, Pp 491-499 (2021)
A heart transplantation (HT) is performed when a patient’s heart health has been severely compromised. However, the health care needs of a patient throughout the transplantation process are also significant. In order to investigate these postoperat
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ab4021b611b04bfda5fc7c7875451fa0
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lin Ching Chen
Publikováno v:
Jiàoyù zīliào yǔ túshūguǎn xué, Vol 57, Iss 1, Pp 73-120 (2020)
The purpose of this study was to follow up the experiences and performance of junior high students who received the elementary inquiry-based integrated information literacy curriculum for six years. Furthermore, how this curriculum was implemented in
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9f9fce5e91744936b5c8d28142524557