Zobrazeno 1 - 10
of 21
pro vyhledávání: '"focus theory of choice"'
Publikováno v:
Journal of Theoretical and Applied Electronic Commerce Research, Vol 18, Iss 2, Pp 1041-1068 (2023)
Decision makers’ behavioral preferences have always been important in coordinating the supply chain. Decision makers need to choose a partner wisely to increase the profitability of the entire supply chain, especially in the competitive e-commerce
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f1c499b0749d4240a0ee7f4e9ef0ce4c
Publikováno v:
Mathematics, Vol 11, Iss 3, p 664 (2023)
This paper investigates a retailer-leading two-tier supply chain with a buyback contract under market demand uncertainty, where the retailer first announces a potential maximal order quantity and the supplier then provides a unit wholesale price to i
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e78ce16b1a2b44fea9728c8fa5d62edb
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Peijun Guo
Publikováno v:
European Journal of Operational Research. 303(1):328-336
A new approach to sequential decision problems under uncertainty named dynamic focus programming is proposed with the focus theory of choice. In dynamic focus programming, there are two distinct evalu- ation systems: Positive and negative ones. Each
Publikováno v:
Journal of Theoretical and Applied Electronic Commerce Research; Volume 18; Issue 2; Pages: 1041-1068
Decision makers’ behavioral preferences have always been important in coordinating the supply chain. Decision makers need to choose a partner wisely to increase the profitability of the entire supply chain, especially in the competitive e-commerce
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
4OR : A Quarterly Journal of Operations Research.
The newsvendor problem is formulated with the focus theory of choice in which instead of using the expected utility in the existing approaches, the optimal order quantity is determined as per which order quantity’s focus (the most salient demand) i
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.