Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"focus instruction"'
Autor:
Jesper Hohagen, Anna Immerz
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 15 (2024)
The topic of attentional focus (focus of attention, FOA) in musical learning and performance has recently received increasing interest, as the growing number of empirical studies inspired by the established FOA paradigm in sports by Wulf and colleagu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ac7307045c6e4855a9eac1b9f4acdada
Autor:
Koji Murofushi, Tsuyoshi Morito, Hiroshi Akuzawa, Tomoki Oshikawa, Yu Okubo, Koji Kaneoka, Sho Mitomo, Kazuyoshi Yagishita
Publikováno v:
Frontiers in Sports and Active Living, Vol 6 (2024)
IntroductionCore stability is crucial for preventing and rehabilitating lumbar spine injuries. An external focus instruction using a paper balloon is an effective way to activate the trunk muscles. However, the degree of trunk and lower extremity mus
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b76b097a7e8d4f8cb46799bf74e3f240
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of English Language Teaching and Learning, Vol 7, Iss 16, Pp 1-14 (2015)
Indubitably, the efficacy of metalinguistic awareness in improving EFL learners’ grammatical knowledge and writing quality has long been an area of great interest in applied linguistics Brown (2001). Accordingly , the main objective of the present
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3baf3a7848b546c8bf2c66105e81d5b3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.