Zobrazeno 1 - 10
of 117
pro vyhledávání: '"fluid animation"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Philippe Meseure, Emmanuelle Darles, Pierre Poulin, Arnaud Schoentgen, Jonas Zehnder, Bernhard Thomaszewski
Publikováno v:
The Visual Computer
The Visual Computer, Springer Verlag, 2020, Proceedings of Computer Graphics International, 36 (10), pp.2299-2311. ⟨10.1007/s00371-020-01889-3⟩
The Visual Computer, Springer Verlag, 2020, Proceedings of Computer Graphics International, 36 (10), pp.2299-2311. ⟨10.1007/s00371-020-01889-3⟩
International audience; Controlling smoke simulations is a notoriously challenging and tedious task, usually requiring many trial-and-error iterations that prevent using expensive computations at high resolutions. Unfortunately, naıvely going from a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::f3e309bb13abda01ba0a6fd482c66ec6
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-02986607
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-02986607
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
MIG '16-Proceedings of the 9th International Conference on Motion in Games
Motion In Games
Motion In Games, Oct 2016, San Francisco, United States. pp.61-71, ⟨10.1145/2994258.2994261⟩
Proceedings of the 9th International Conference on Motion in Games
MIG
Proceedings of the 9th International Conference on Motion in Games-MIG 16
Proceedings of the 9th International Conference on Motion in Games-MIG '16
Motion In Games
Motion In Games, Oct 2016, San Francisco, United States. pp.61-71, ⟨10.1145/2994258.2994261⟩
Proceedings of the 9th International Conference on Motion in Games
MIG
Proceedings of the 9th International Conference on Motion in Games-MIG 16
Proceedings of the 9th International Conference on Motion in Games-MIG '16
International audience; We propose an interactive sculpting system for seamlessly editing pre-computed animations of liquid, without the need for any re-simulation. The input is a sequence of meshes without correspondences representing the liquid sur
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::04bc26a5e0d6833fe5cc0bb8f3a389b3
https://inria.hal.science/hal-01367181
https://inria.hal.science/hal-01367181