Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"fluency difficulty"'
Autor:
Peter Howell, Li Ying Chua, Kaho Yoshikawa, Hannah Hau Shuen Tang, Taniya Welmillage, John Harris, Kevin Tang
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 11 (2020)
Procedures were designed to test for the effects of working-memory training on children at risk of fluency difficulty that apply to English and to many of the languages spoken by children with English as an Additional Language (EAL) in UK schools. Wo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1a4baa41280545358151341d08793d96
Autor:
Li Ying Chua, Kaho Yoshikawa, Taniya Welmillage, Kevin Tang, Peter Howell, Hannah Hau Shuen Tang, John Harris
Publikováno v:
Frontiers in Psychology
Frontiers in Psychology, Vol 11 (2020)
Frontiers in Psychology, Vol 11 (2020)
Procedures were designed to test for the effects of working-memory training on children at risk of fluency difficulty that apply to English and to many of the languages spoken by children with English as an Additional Language (EAL) in UK schools. Wo
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.