Zobrazeno 1 - 10
of 88
pro vyhledávání: '"floral advertising"'
Publikováno v:
In South African Journal of Botany September 2022 149:178-188
Publikováno v:
South African Journal of Botany. 149:178-188
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Castro, Sílvia1, Afonso, Ana1, Cerca, José1,2, Torices, Rubén1,3,4, Agudo, Alicia B.5, Alvarez, Inés5
Publikováno v:
American Journal of Botany. Feb2019, Vol. 106 Issue 2, p231-243. 13p.
Publikováno v:
Digital.CSIC. Repositorio Institucional del CSIC
instname
instname
Premise of the Study: Ray flowers commonly observed in daisies’ flowering heads are a well-known example of advertising structures for enhancing pollinator attraction. Despite this, ray loss has occurred in multiple lineages, which still rely on po
Why Petals? Naïve, but Not Experienced Bees, Preferentially Visit Flowers with Larger Visual Signals
Publikováno v:
Insects, Vol 14, Iss 2, p 130 (2023)
Flower evolution includes a range of questions concerning the function of showy morphological features such as petals. Despite extensive research on the role of petals in attracting pollinators, there has been little experimental testing of their imp
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/62c906b50cad402387f475d023fa976b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Johnson, Steven D.
Publikováno v:
Biotropica; Jan2024, Vol. 56 Issue 1, p162-169, 8p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Johnson, Steven D1 (AUTHOR) johnsonsd@ukzn.ac.za, Midgley, Jeremy J2 (AUTHOR), Illing, Nicola3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Annals of Botany. 11/3/2023, Vol. 132 Issue 6, p1107-1118. 12p.