Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"flipped learning and teaching"'
Publikováno v:
Revija za Elementarno Izobraževanje, Vol 13, Iss special, Pp 51-80 (2020)
Quality assurance in higher education includes the question of the ratio between direct and indirect higher education teaching. The didactic innovation flipped learning and teaching, which is being intensely researched in international university set
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7e051843b26e41daaa7940e528c966f3
Publikováno v:
Revija za Elementarno Izobraževanje, Vol 12, Iss 3, Pp 267-290 (2019)
There are many factors associated with effective instruction that should be taken into account by school policy, the school as an institution and each individual teacher. The teacher’s role is of utmost importance when it comes to factors influenci
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a4920da4e6524f99a1ca505cb011124c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Glavan, Marko
V magistrskem delu se bomo ukvarjali z obrnjenim učenjem in poučevanjem, ki ga Bergmann in Sams (2014, str. 6) definirata kot: pedagoški pristop, pri katerem se neposredno poučevanje premakne iz skupinskega učnega prostora v individualni učni p
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3505::d8086ba4b3f4a46cf3b16461588411b6
https://repozitorij.uni-lj.si/Dokument.php?id=154836&dn=
https://repozitorij.uni-lj.si/Dokument.php?id=154836&dn=
Autor:
Maryam Haghi
Publikováno v:
Arab World English Journal, Vol 2, Iss 1, Pp 120-132 (2020)
The emergence of new technological tools has affected and changed the realm of education to a great extent which has led many language practitioners to adopt gradual innovative steps in their teaching methods. Accordingly, flipped learning has been a
Autor:
KAYA, Deniz
Publikováno v:
Volume: 8, Issue: 4 232-249
Sakarya University Journal of Education
Sakarya University Journal of Education
The aim of this study is toinvestigate the effect of the flipped learning model on middle school students'classroom engagement in teaching mathematics. A total of 36 eighth gradestudents, 18 in control group and 18 in experimental group, participated
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::82398b8db727e9cf9c3e7a76d2740469
https://dergipark.org.tr/tr/pub/suje/issue/40218/453729
https://dergipark.org.tr/tr/pub/suje/issue/40218/453729
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.