Zobrazeno 1 - 10
of 19
pro vyhledávání: '"flexible learning spaces"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kedari, Bhairavi Nitin
This thesis seeks to address emerging future questions by envisioning the future of educational architecture, considering the evolving dynamics between people, machines, and collaborative learning environments. While machines will play a significant
Externí odkaz:
https://hdl.handle.net/10919/119209
Publikováno v:
Journal of Educational Leadership, Policy and Practice, Vol 33, Iss 2 (2018)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/95903e81dacc4470acd69a3d8fe755e0
Autor:
Barbara Whyte
Publikováno v:
Journal of Educational Leadership, Policy and Practice, Vol 32, Iss 1 (2017)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9e95db519db94db19aba8e6e00c7d931
Autor:
Noeline Wright
Publikováno v:
Journal of Educational Leadership, Policy and Practice, Vol 32, Iss 1 (2017)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cc6af4ea7a314f5ea8fa0a96c607df99
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Educational Leadership, Policy and Practice, Vol 33, Iss 2 (2018)
Schools in New Zealand and parts of Australia are rapidly transitioning from traditional classrooms to coteaching in flexible learning spaces provisioned for 50 to 180 children and two to six teachers in a single space. In New Zealand, this transitio
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Improving Schools. 16:209-222
In response to the demands of the ‘21st century learner’, classroom environments are increasingly moving away from traditional models of a single-teacher isolated in their classroom. There is an advent of ‘non-traditional’ environments that c