Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"five Cs model"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
Positive youth development (PYD) allows the youth to be comprehended from their potential, strengths and assets, in contrast to the traditional deficit view that focuses on their weaknesses. The PYD model promotes constructive behaviours in youth by
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3a95061f2c0d4909b9d81be4ce804fec
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Catherine Powell, Georgina Langdon-Pole, Karen Hicks, Jayne Mercier, Louise Bourchier, Jacqui Hampton, Daleki Finau
Publikováno v:
Journal of Youth Development, Vol 14, Iss 4, Pp 36-58 (2019)
This study took a qualitative look at an Aotearoa/New Zealand-based positive youth development outdoor-education program in schools using the 5 Cs model of positive youth development. The viewpoints of young people, parents, and teachers were gathere
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 11 (2021)
Frontiers in Psychology
Frontiers in Psychology
The tendency to get involved in helping one’s family, friends, school, and community has many potential benefits such as greater compassion, concern for others, and social responsibility. Research interest in the benefits of contribution in adolesc
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::3e1d4e34adeb44e9ffb9b4b512bfad6b
https://www.bib.irb.hr/1105754
https://www.bib.irb.hr/1105754
Positive Youth Development (PYD) is an approach to youth development focused on developmental strengths, instead of weaknesses and difficulties. The “Five Cs model” of PYD describes five such strengths in the domains of confidence, competence, ca
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=57a035e5b1ae::7fc6ddf391a6b7d501953745404514f6
https://www.bib.irb.hr/1142175
https://www.bib.irb.hr/1142175
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.