Zobrazeno 1 - 10
of 11
pro vyhledávání: '"first language interference"'
Publikováno v:
Journal of Education, Health and Sport, Vol 12, Iss 12 (2022)
There has been a strong consensus among previous researchers that first language interferes with second language acquisition. A limited number of studies have been conducted to examine this interference in writing Chinese. Chinese writing exercises f
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fed0410f73f14bd48d2d35ff16e47da8
Autor:
Watts, David Alistair
Publikováno v:
外国語教育のフロンティア. 2:191-200
教育実践報告
This article briefly describes the phenomenon of language transfer, or first language interference, for Japanese learners of English and suggests one method of raising intermediate level English students’ awareness of this p
This article briefly describes the phenomenon of language transfer, or first language interference, for Japanese learners of English and suggests one method of raising intermediate level English students’ awareness of this p
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Suhono, Suhono
This study is meant to analyze language interference made by English Foreign Language (EFL) students of IAIM NU Metro in their English composition. For this purpose, an empirical study was conducted. More specifically, this study attempted to find ou
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::2092e02826489a2eba51861439be0b1a
Autor:
Arman Argynbayev, Yusuf Yaylaci
Publikováno v:
Procedia - Social and Behavioral Sciences. 122:58-64
This study explores the role of false cognates in Russian-speaking learners of EFL classes where developing intercultural communicative competence is the primary goal of learning English. False cognates, also known as false friends, are pairs of word
Autor:
BÜYÜKKARCI, Kağan, İŞPINAR, Duygu
Publikováno v:
Volume: 2, Issue: 4 63-71
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Causatives are means of expressing an occurrence in which a subject causes a change in state of an event, or makes someone or something else to do something. This study reports findings in relation to the use of causatives by Turkish learners of Engl
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::6fd8c8ae5bf616f7a98f9d430ef5a35b
https://hdl.handle.net/11486/841
https://hdl.handle.net/11486/841
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.