Zobrazeno 1 - 3
of 3
pro vyhledávání: '"first additional language teaching"'
Publikováno v:
Journal of Modern Research in English Language Studies, Vol 11, Iss 3, Pp 155-180 (2024)
The form of assessment which grade four teachers use to determine the learning outcomes of the learners who are studying English First Additional Language (EFAL) in South African schools demands urgent attention. This urgency stems from the necessity
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b19f7d8f965b4f5bae7b3b8bd0492300
Autor:
Jabulile Mzimela
Publikováno v:
South African Journal of Childhood Education, Vol 12, Iss 1, Pp e1-e8 (2022)
Background: The South African curriculum policy mandates the introduction of the first additional languages (FALs) teaching in Grade 1. Research on FAL teaching has been on the agenda in South Africa for more than a decade now. Several interventions
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e23942a0379e461594c41d65fd801384
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.