Zobrazeno 1 - 10
of 523
pro vyhledávání: '"financial trading system"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Mathematics and Modeling in Finance, Vol 3, Iss 1, Pp 99-118 (2023)
Stock trading is a significant decision-making problem in asset management. This study introduces a financial trading system (FTS) that leverages artificial intelligence (AI) techniques to automate buy and sell orders specifically in Iran's stock mar
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/60d66b9dee714271a53e5398c9d79b7f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ding Fengqian, Luo Chao
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 8, Pp 63666-63678 (2020)
When applying artificial intelligence technology to quantitative trading, high noise and unpredictability of market environment are the first practical problems to be considered. Therefore, how to select the learning features of the market based on r
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/059d1d95321c43f68afa81b08fca50eb
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Progresses in Artificial Intelligence and Neural Systems ISBN: 9789811550928
IIH-MSP (1)
IIH-MSP (1)
When coping with complex global optimization problems, often it is not possible to obtain either analytical or exact solutions. Therefore, one is forced to resort to approximate numerical optimizers. With this aim, several metaheuristics have been pr
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::a66227cc5bbb96e73ebf9e4897f84174
https://doi.org/10.1007/978-981-15-5093-5_27
https://doi.org/10.1007/978-981-15-5093-5_27
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Syed Mohsin Mujtaba Rizvi, Asher Zahid
Publikováno v:
JISR Management and Social Sciences & Economics, Vol 1, Iss 1 (2003)
Ever since the dotcom bubble burst and the world economy slowed down, financial IT product companies have found it hard to survive. This paper discusses the marketing strategy and company profile that is required to survive these uncertain times. The
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/acc95b3c94d74464abb2f36a8b44e6f0
Publikováno v:
Proceedings of the 2018 International Symposium on Social Science and Management Innovation (SSMI 2018).
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.