Zobrazeno 1 - 10
of 142
pro vyhledávání: '"financial ratio analysis"'
Publikováno v:
European Journal of Government and Economics, Vol 13, Iss 2 (2024)
Digitalization and automation are restructuring the geographical landscape of operations and labor, significantly altering operations in global value chains (GVCs). Digital technologies are expected to boost resilience, enhance transparency, and fost
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f089503519cf4875a0940f10f94f36c8
Publikováno v:
Indonesian Interdisciplinary Journal of Sharia Economics, Vol 7, Iss 3 (2024)
This study aims to analyze the financial performance of PT Mitra Keluarga Karyasehat Tbk using various financial ratio analysis methods. The analysis was carried out on the company's financial statements for the periods 2022 and 2023. The methods use
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/16febb4cc30a4d2abaf69e5e6518bcb9
Autor:
M Sulton Maulana Hotami, Alfi Maulani
Publikováno v:
Jurnal Lebesgue, Vol 4, Iss 1, Pp 99-110 (2023)
The Financial performance before and after the IPO of several companies has not been stable, some have increased or decreased. This research aims to analyze the company's financial performance before and after the Initial Public Offering (IPO) on the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dd53ed7840834c50bc23192b283c83bf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
ÖZDEMİR, Kadir
Publikováno v:
İşletme Araştırmaları Dergisi / Journal of Business Research. 14(3):1767-1780
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1087254
Autor:
Majeed, Muhammad Tariq, Zainab, Abida
Publikováno v:
ISRA International Journal of Islamic Finance, 2021, Vol. 13, Issue 3, pp. 331-346.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJIF-08-2018-0093
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Wine Business Research, 2020, Vol. 32, Issue 3, pp. 391-421.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJWBR-10-2018-0062
Autor:
Demir, Zekeriya
Publikováno v:
Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi / Hitit University Journal of Social Sciences Institute. 13(2):439-465
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=963834