Zobrazeno 1 - 10
of 28
pro vyhledávání: '"financial gains"'
Publikováno v:
Investment Management & Financial Innovations, Vol 21, Iss 4, Pp 289-300 (2024)
Cryptocurrency trading has gained significant adhesion in financial markets, making it essential to understand the factors influencing trading intentions. This study investigates the psychological and knowledge-based determinants of trading intention
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f7b4006c333e448fbb5772e080ce0bdc
Autor:
Arsić, Dušan, Nikolić, Ružica, Lazić, Vukić, Aleksandrović, Srbislav, Radović, Ljubica, Ilić, Nada, Hadzima, Branislav
Publikováno v:
Komunikácie - vedecké listy Žilinskej univerzity v Žiline / Communications - Scientific Letters of the University of Žilina. 23(1):39-45
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1120528
Autor:
Dušan Arsić, Ružica Nikolić, Vukić Lazić, Srbislav Aleksandrović, Ljubica Radović, Nada Ilić, Branislav Hadzima
Publikováno v:
Communications, Vol 23, Iss 1, Pp B39-B45 (2021)
Mining machines' components, or the whole structure, are prone to frequent premature damages and fractures what is explained either by inadequate design and construction or by insufficient knowledge of the material's and welded joints' properties and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c1e5dfe5625a404f87076e8ffbf183e3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tang, Jih-Hsin, Farn, Cheng-Kiang
Publikováno v:
Journal of Business Ethics, 2005 Jan 01. 56(2), 149-161.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/25123420
Autor:
Kalaignanam, Kartik
Interorganizational alliances are widely recognized as critical to product innovation. A notable trend is the rapid growth of new product development (NPD) alliances between large, well-established firms and small, growing firms. This dissertation is
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1969.1/ETD-TAMU-1582
Autor:
Horst Treiblmaier, Evgeny Gorbunov
Publikováno v:
Information; Volume 13; Issue 6; Pages: 295
The digital transformation of core marketing activities substantially impacts relations between consumers and companies. Novel technologies are usually complex, making their underlying functionality as well as the desirable and undesirable implicatio