Zobrazeno 1 - 10
of 107
pro vyhledávání: '"final semester assessment"'
Publikováno v:
Jurnal Geografi, Vol 16, Iss 2, Pp 170-180 (2024)
Assessment is essential in the education system to monitor educational development and make appropriate instructional decisions. This study aims to analyze the quality of multiple choice questions based on high-level thinking skills (HOTS) in the Geo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8595001420f445058960916174d634dd
Publikováno v:
Biosfer, Vol 15, Iss 2, Pp 355-367 (2022)
The Final The quality of the question item is important to know to produce more accurate measurements. Final Semester Assessment questions have not been analyzed, and many students still have not passed the Minimum Criterion of Mastery Learning (MCML
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b4ef8618b9c24e14a5b732bf8b437aba
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jerito Pereira, Jianlan Tang, Bento Soares, Rafiantika Megahnia Prihandini, Tommy Tanu Wijaya
Publikováno v:
Lecture Notes in Networks and Systems ISBN: 9783031204289
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::904138be28a9ec7227f7aeb9fb77db32
https://doi.org/10.1007/978-3-031-20429-6_38
https://doi.org/10.1007/978-3-031-20429-6_38
Publikováno v:
Jurnal Pendidikan Kimia (JPKim); Vol 14, No 1 (2022): April; 53-62
This study aims to determine the distribution of cognitive domain levels from Final Semester Assessment (PAS) questions in online learning chemistry grade XI based on the cognitive domain of Revised Bloom's Taxonomy. The method used is descriptive me
Publikováno v:
JPI (Jurnal Pendidikan Indonesia). 10
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Adib Rifqi Setiawan
English Final Semester Assessment for First Grade MI NU Tasywiquth Thullab Salafiyyah (TBS) Kudus Year 1441–2 AH. / 2020–1 CE
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::8f2d227235c2f21a7d3d8fc8b7fa4e05
https://doi.org/10.31219/osf.io/c2sh5
https://doi.org/10.31219/osf.io/c2sh5
Autor:
Adib Rifqi Setiawan
English Final Semester Assessment for Sixth Grade MI NU Tasywiquth Thullab Salafiyyah (TBS) Kudus Year 1441–2 AH. / 2020–1 CE
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::8d207ed08577cbf3152d8ef79f85bc12
https://doi.org/10.31219/osf.io/8kewz
https://doi.org/10.31219/osf.io/8kewz