Zobrazeno 1 - 10
of 65
pro vyhledávání: '"final grade"'
Publikováno v:
PeerJ Computer Science, Vol 9, p e1689 (2023)
This article introduces a model for accurately predicting students’ final grades in the CS1 course by utilizing their grades from the first half of the course. The methodology includes three phases: training, testing, and validation, employing four
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/da90c180100e4f8093ec0bf10ba89ef3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Naučno-Pedagogičeskoe Obozrenie, Iss 2, Pp 7-15 (2022)
Охарактеризован комплексный подход к оцениванию универсальных учебных действий обучающихся при выполнении экспериментальной работы
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cb483022f6404224851bc0d5338b9ca8
Autor:
Siska Anraeni, Harlinda Lahuddin, Andi Alfian Pratama Putra, Rifqatul Mukarramah, Nur Hikmah Amir
Publikováno v:
Jurnal Pengabdian Pada Masyarakat, Vol 5, Iss 2, Pp 415-422 (2020)
TRAINING OF WEB BASED STUDENT ASSESSMENT INFORMATION SYSTEM FOR TEACHER GROUP OF RUMAH QUR’ANI IMAM BUKHARI IN GOWA REGENCY, SOUTH SULAWESI. The activities of the student assessment system at the Rumah Qur’ani Imam Bukhari (RQIB) of Gowa Regency
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d1a045a7466a4f90ad5789a84fac22b5
Autor:
Silvia Gaftandzhieva, Ashis Talukder, Nisha Gohain, Sadiq Hussain, Paraskevi Theodorou, Yass Khudheir Salal, Rositsa Doneva
Publikováno v:
Mathematics, Vol 10, Iss 20, p 3758 (2022)
Student success rate is a significant indicator of the quality of the educational services offered at higher education institutions (HEIs). It allows students to make their plans to achieve the set goals and helps teachers to identify the at-risk stu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/53a8a3b0c6c34a77815c968d6d619d79
Autor:
Ferrão, Maria Eugénia
Publikováno v:
Assessment & Evaluation in Higher Education. 48:95-106
Degree completion on theoretical time is a phenomenon seldom explored in the higher education literature. We applied variance components models and random coefficients models to the microdata of an entire entrant cohort of first-time, full-time under
Autor:
Engin, Ali Osman, İnci, Betül
Publikováno v:
Kafkas Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi / Kafkas University Journal of Economics and Administrative Sciences Faculty. 3(4):9-39
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=498325
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.