Zobrazeno 1 - 10
of 259
pro vyhledávání: '"figured worlds"'
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 14, Iss 8, p 859 (2024)
In the United States, teachers are often expected to use student assessment data to inform their instructional decisions. This study explores how teachers’ collective reflections on students’ mathematical thinking are influenced by the specific c
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/79b9654607624ad4ba764951a8e394f2
Autor:
Cheffy, Ian P.1 ian_cheffy@sil.org
Publikováno v:
International Review of Education / Internationale Zeitschrift für Erziehungswissenschaft. Jun2022, Vol. 68 Issue 3, p493-496. 4p.
Publikováno v:
Medical Education Online, Vol 28, Iss 1 (2023)
ABSTRACTIntroduction Collaboration between student affairs officers and the faculty is important in dealing with the recent rapid changes in medical education, and mutual understanding is essential to ensure that participants become a cohesive social
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9e7a31b371c845219df0d52af5d4284c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
London Review of Education, Vol 20, Iss 1 (2022)
This article examines the influence of Stephen Ball’s work through the eyes of two former teachers turned academics who met through a mutual interest in his paper, ‘The teacher’s soul and the terrors of performativity’. We note our personal r
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/53405a23306941568a99843024234aa5
Autor:
Yosep B. Margono-Slamet
Publikováno v:
Social Sciences, Humanities and Education Journal, Vol 1, Iss 2, Pp 52-60 (2020)
Literary texts create imaginary or figured worlds which might engage readers. Readers engaging in imaginary or figured worlds may develop new identities. Even though readers engage in the literary texts directly, they also have indirect relationship
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ecc0fcabc8de407b9ec807076be0c981
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Coomer, Maureen Negrelli
Indiana University-Purdue University Indianapolis (IUPUI)
This interpretive study makes explicit the cultural cognitive structures on which education professionals rely as they determine an elementary-aged child as having an emotional and behavi
This interpretive study makes explicit the cultural cognitive structures on which education professionals rely as they determine an elementary-aged child as having an emotional and behavi
Externí odkaz:
https://hdl.handle.net/1805/26376