Zobrazeno 1 - 10
of 37 598
pro vyhledávání: '"fifth-grade students"'
Autor:
Wibowos, Prasetyo Agung1 prasetyowibiwo@gmail.com, Handayani, Trisni1 trisni@uhamka.ac.id
Publikováno v:
Eduvest: Journal Of Universal Studies. Sep2024, Vol. 4 Issue 9, p7914-7931. 18p.
Autor:
خلف اعكيل عباس ال1, أحمد خليل درويش ا1
Publikováno v:
College of Basic Education Researches Journal. Sep2024, Vol. 28 Issue 3, p255-273. 19p.
Autor:
أحمد يحيى علي عبد1 ahmedyahyaaliAbdullah777423780@gmail.com, عبد الله علي الكو2 ALKawri58@gmail.com
Publikováno v:
REMAH Journal. 5/15/2024, Issue 97, p236-317. 82p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Riccomini, Paul J.1 pjr146@psu.edu, Hughes, Elizabeth E.1, Deshpande, Divya1, Lee, Joo Young1, Fiveash, Laura2, Lin, Tzu-Hsing1
Publikováno v:
Learning Disability Quarterly. May2024, Vol. 47 Issue 2, p124-136. 13p.
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 15 (2024)
BackgroundHealth has effects on children’s academic performance. Qi deficiency is generally used to assess an individual’s health in the Chinese traditional medicine theory. This study explores the effects of qi deficiency on children’s academi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/99b989dd56af440e8f06cbcbe0ff1e89
Autor:
Abed El monaem, Rania A.1 raniaabed1@hotmail.com, Aljarousha, Hanaa2
Publikováno v:
An-Najah University Journal for Research, B: Humanities. Feb2024, Vol. 38 Issue 2, p371-402. 32p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Science and Children, 2022 Jul 01. 59(6), 33-38.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27257101