Zobrazeno 1 - 10
of 23
pro vyhledávání: '"fieldwork learning"'
Autor:
Saltofte, Margit
Publikováno v:
Acta Paedagogica Vilnensia. (39):157-168
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=677382
Autor:
Michael Paskevicius, Liesel Knaack
Publikováno v:
Canadian Journal of Learning and Technology, Vol 44, Iss 1 (2018)
This paper presents the case of how a department of applied science went about implementing a tablet initiative in a two-year diploma program. Tablets were a required tool for entry into the program with a goal of reducing textbook purchase costs for
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6410e860c99d49f5be690416496d44bc
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Liesel Knaack, Michael Paskevicius
Publikováno v:
Canadian Journal of Learning and Technology, Vol 44, Iss 1 (2018)
This paper presents the case of how a department of applied science went about implementing a tablet initiative in a two-year diploma program. Tablets were a required tool for entry into the program with a goal of reducing textbook purchase costs for
Autor:
A, Pennini, N, Cittadini, E, Basilici Zannetti, C, Cervoni, E, Vellone, F, D'Agostino, R, Alvaro
The learning models used in traditional education are not very effective for the continuing education of healthcare providers. Fieldwork learning is an active learning method that is feasible in the workplace and is also suitable for professionals wh
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid_dedup__::c0116239e87b5a074c35f90fc7f1f3b8
http://hdl.handle.net/2108/159740
http://hdl.handle.net/2108/159740
Publikováno v:
Nordina: Nordic Studies in Science Education, Vol 11, Iss 3 (2015)
Nordina: Nordic Studies in Science Education, Vol 11, Iss 3, Pp 249-267 (2015)
Nordina: Nordic Studies in Science Education, Vol 11, Iss 3, Pp 249-267 (2015)
This article discusses the potential of small head mounted camera (headcam) to collect video data indicating student learning processes in science across time and settings (classroom and field). Empirical examples from two Norwegian research projects
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.