Zobrazeno 1 - 10
of 277
pro vyhledávání: '"fields of study"'
Autor:
Marek Rocki
Publikováno v:
Gospodarka Narodowa. The Polish Journal of Economics, Vol 315, Iss 3, Pp 71-91 (2023)
The article presents the results of a categorisation of fields of study using data on three years of graduates available in the nationwide system for monitoring the professional careers of graduates. This categorisation uses two selected composite in
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0e417afb29bf485aa3fd19c64719355a
Autor:
Rocki, Marek
Publikováno v:
e-mentor. 98(1):75-86
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1111633
Autor:
Marek Rocki
Publikováno v:
Gospodarka Narodowa. The Polish Journal of Economics, Vol 312, Iss 4, Pp 42-59 (2022)
The article proposes a categorization of Polish universities using two selected composite indicators from the national system for monitoring the professional careers of graduates. These two indicators combined make it possible to distinguish differen
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0327f5f01fe84a7885724e17eee939f9
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 8 (2023)
Logic and logical thinking are present and play an important role in most of the disciplines at the university level but in different ways. In our research, which has been ongoing for several years, we are investigating the use of propositional logic
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/48a0f446d18a46c6aa33893b33df67de
Publikováno v:
E-learning and Education, Vol 15, Iss 2 (2023)
Nowadays, there are many online courses like MOOCs (Massive Open Online Courses) available from different providers (e.g. edX, Coursera, openHPI, OpenWHO, iMOOX). To support learners, aggregators like Class Central or MOOChub were established. These
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8ef7abd6af3c40d1b27e61017b5e4dc9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mihály Fónai, Viktória Lánczi
Publikováno v:
Central European Journal of Educational Research, Vol 5, Iss 1 (2023)
The paper focuses on the intergenerational mobility processes in Hungarian higher education over the past decade. Its purpose is to explore these processes and to analyse the differences between the fields of study. The second-generation mobility the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f0af0aae6afb4cf38607ef5bab940148