Zobrazeno 1 - 10
of 29
pro vyhledávání: '"field trails"'
Autor:
Elena Magenau, John Clifton‐Brown, Danny Awty‐Carroll, Chris Ashman, Andrea Ferrarini, Mislav Kontek, Enrico Martani, Kevin Roderick, Stefano Amaducci, Chris Davey, Vanja Jurišić, Jason Kam, Luisa M. Trindade, Iris Lewandowski, Andreas Kiesel
Publikováno v:
GCB Bioenergy, Vol 14, Iss 9, Pp 1035-1054 (2022)
Abstract Miscanthus, a C4 perennial rhizomatous grass, is capable of growing in varied climates and soil types in Europe, including on marginal lands. It can produce high yields with low nutrient inputs when harvested after complete senescence. Senes
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9dc17aeb65e447b592d128ef782abf6d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Shilpa G.S., Jibu Thomas
Publikováno v:
Journal of Pure and Applied Microbiology, Vol 13, Iss 1, Pp 355-360 (2019)
Plant growth promoting rhizobacteria (PGPR) are the soil bacteria that enhance the growth and yield of any plant via synthesis of plant growth promoting substances. The use of beneficial soil microorganisms such as PGPR for sustainable and safe agric
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5f07edb8e2c44ac8a5c3b651e16a1603
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.