Zobrazeno 1 - 10
of 174
pro vyhledávání: '"field teaching"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
范斯淳 Szu-Chun Fan, 陳君瑜 Chun-Yu Chen
Publikováno v:
Journal of Research in Education Sciences, Vol 66, Iss 3, Pp 31-59 (2021)
非專長授課是教學現場中實際存在的問題,第二專長班即是為此因應而生的教師專業發展途徑。本研究的目的在於探討修習生活科技第二專長課程的教師在投入科技教育時,其自身之動機、
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1f6e19ea3a48443eab40ec0574c2fc42
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com//search/book-detail?id=1106753
Autor:
Sitti Nurfaidah
Publikováno v:
Al-Izzah, Vol 13, Iss 2, Pp 286-299 (2018)
This case study aims to examine and discuss preservice teachers’ anxiety in facing real classrooms during their field teaching program. This study was exploratory and interpretive in nature. Data were collected from ten student teachers’ reflecti
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7c6eeb53a86a4514a2d27daa38f66574
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.