Zobrazeno 1 - 10
of 444
pro vyhledávání: '"field dependence/independence cognitive style"'
Publikováno v:
Журнал медико-биологических исследований, Vol 12, Iss 3, Pp 290-300 (2024)
Human life is invariably associated with continuous cognitive processes that depend on the ways and characteristics of perception, processing and reproduction of information, as well as on the control strategy determining the level of cognitive activ
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8b2d299d6cf8475587d16956216f5c5a
Publikováno v:
Journal of Neuroeducation; Vol. 2 No 2 (2022): Journal of Neuroeducation-Volume II, Issue 2, February 2022
Journal of Neuroeducation; Vol. 2 No. 2 (2022): Journal of Neuroeducation-Volume II, Issue 2, February 2022
Journal of Neuroeducation; Vol. 2 Núm. 2 (2022): Journal of Neuroeducation-Volume II, Issue 2, February 2022
RCUB. Revistas Científicas de la Universidad de Barcelona
instname
Journal of Neuroeducation; Vol. 2 No. 2 (2022): Journal of Neuroeducation-Volume II, Issue 2, February 2022
Journal of Neuroeducation; Vol. 2 Núm. 2 (2022): Journal of Neuroeducation-Volume II, Issue 2, February 2022
RCUB. Revistas Científicas de la Universidad de Barcelona
instname
L’objectiu del present article de revisió va ser identificar la relació existent entre la memòria de treball, l’estil cognitiu dependència/independència de camp i l’estil d’ensenyament amb el rendiment acadèmic. Es va trobar que la mem
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=RECOLECTA___::8c6d6624ac0c7fc087d1448b17350336
https://revistes.ub.edu/index.php/joned/article/view/37358
https://revistes.ub.edu/index.php/joned/article/view/37358
Publikováno v:
European Journal of Psychology of Education, 1998 Jun 01. 13(2), 227-251.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23420177
Publikováno v:
25th Pan-Hellenic Conference on Informatics.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
McKenna, Frank P.1
Publikováno v:
Applied Cognitive Psychology. Nov/Dec90, Vol. 4 Issue 6, p425-437. 13p.
Autor:
Vecchione, Francesca1,2 (AUTHOR), Giancola, Marco3 (AUTHOR), Palmiero, Massimiliano4 (AUTHOR), Boccia, Maddalena1,2 (AUTHOR), D'Amico, Simonetta3 (AUTHOR), Piccardi, Laura1,5 (AUTHOR) laura.piccardi@uniroma1.it
Publikováno v:
European Journal of Developmental Psychology. Sep2023, Vol. 20 Issue 5, p854-874. 21p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.