Zobrazeno 1 - 10
of 2 328
pro vyhledávání: '"female pupil"'
Autor:
Robinson, Wendy
Publikováno v:
Cambridge Journal of Education. Nov97, Vol. 27 Issue 3, p365. 13p.
Autor:
Chahal, Dinesh, Kumar, Raj
Publikováno v:
Journal of Positive School Psychology; 2022, Vol. 6 Issue 3, p2459-2463, 5p
Publikováno v:
AIP Conference Proceedings; 2019, Vol. 2186 Issue 1, p080008-1-080008-8, 8p
Autor:
Jill Foster
Publikováno v:
Daily Mail; 2/1/2023, p22, 3p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Methods, data, analyses : a journal for quantitative methods and survey methodology (mda), 17, 2, 303-324
Based on our experiences with implementing the comparative school-based ySKILLS survey in six European countries, this article investigates the preparation of fieldwork in school-based surveys. This includes the sampling strategies and recruitment of
Externí odkaz:
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/88099
Autor:
Wendy Robinson
Publikováno v:
Cambridge Journal of Education. 27:365-377
This paper highlights just one aspect of the highly gendered nature of nineteenth century pupil teaching and focuses on how the female pupil teacher was constructed as a ‘problem’. The paper consists of two broad sections and draws extensively up
Autor:
G. D. Moss, A. C. McCarthy
Publikováno v:
Research in Science & Technological Education. 12:5-13
The paper reports on gender differences in the perceptions of General Certificate of Secondary Education (GCSE) and A level pupils towards technology‐based courses. The study is based on a sample of 90 male and 94 female pupils. The study finds tha
Autor:
Weißeno, Georg
Publikováno v:
Handbuch politische Bildung, 110-121
Mit dem Aufkommen der Kompetenzmessung lässt sich auch in der Politikdidaktik der Wunsch nach evidenzbasierten Forschungsergebnissen feststellen. Durch das theoretische Modell der Politikkompetenz ist eine Realitätsprüfung nach anerkannten empiris
Externí odkaz:
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/88332