Zobrazeno 1 - 3
of 3
pro vyhledávání: '"female practices"'
In this article discussed the possibility of applying the concept of consumer identity which is widely used in marketing research as an instrument to describe the behavior of the female practices followers. Female practices are belonged to spiritual
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::ade1755ea0f603cca3bbffc6a66cdea5
https://openrepository.ru/article?id=764806
https://openrepository.ru/article?id=764806
Publikováno v:
Biblioteca Digital de Teses e Dissertações da PUC_SPPontifícia Universidade Católica de São PauloPUC_SP.
Made available in DSpace on 2016-04-28T14:16:46Z (GMT). No. of bitstreams: 1 Lais dos Santos Pinto Trindade.pdf: 1754060 bytes, checksum: 9bd35a4fe1a5d7fb1b43cf4fa86949fd (MD5) Previous issue date: 2010-05-20
Coordenação de Aperfeiçoamento de
Coordenação de Aperfeiçoamento de
Externí odkaz:
https://tede2.pucsp.br/handle/handle/13458
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.