Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"female portrayals"'
Autor:
Borssén Myrén, Lovisa, Danås, Annie
This paper is about femvertising which is used as a strategy within marketing to attract female consumers. This strategy is done by companies by pushing for gender equality and female empowerment in their ads. There is a lack of research regarding ho
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:hh:diva-47003
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Turner, Rachel
Indiana University-Purdue University Indianapolis (IUPUI)
In this study, narrative analysis, informed by the perspective of standpoint feminism, is applied to movies featuring female protagonists throughout the past five decades of the “rape a
In this study, narrative analysis, informed by the perspective of standpoint feminism, is applied to movies featuring female protagonists throughout the past five decades of the “rape a
Externí odkaz:
https://hdl.handle.net/1805/17424
Autor:
Olofsson, Sandra, Steén, Disa
Femvertising etablerades som begrepp av det amerikanska medieföretaget SheKnows Media år 2014, och innebär reklam som förstärker kvinnor. Då begreppet är relativt nytt finns lite forskning i ämnet. Denna studie syftar till att genom tre studi
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:mau:diva-20651
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.