Zobrazeno 1 - 10
of 99
pro vyhledávání: '"felt-sense"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Michel Vidal
Publikováno v:
Questions Vives, Vol 37 (2022)
In the didactic treatment of Socially Acute Questions (SAQ), emotion is considered ambivalent, both a source of motivation and a possible hindrance to learning. We propose to change the affective dimension of perspective and to question the felt sens
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7dafe071a99d4a62bdebecaf4b3c9561
Autor:
Perry Peace, Sondra Smith-Adcock
Publikováno v:
Teaching and Supervision in Counseling, Vol 2, Iss 1, Pp 73-83 (2020)
This qualitative study explored the lived experiences of felt sense among six graduate counseling students. Each participant engaged in two semi-structured interviews and completed a journal of felt sense experiences. A Hermeneutic phenomenological m
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/15ade8a734e34a57960dd25e9fc5b071
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Douglas, Kitrina
Publikováno v:
International Review of Qualitative Research, 2017 Apr 01. 10(1), 101-109.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26372246
Autor:
Vidal, Michel
Publikováno v:
Questions vives recherches en éducation.
Dans le traitement didactique des Questions Socialement Vives (QSV), l’émotion est jugée ambivalente, à la fois source de motivation et possible frein à l’apprentissage. Nous proposons de changer la dimension affective de perspective et de qu
Autor:
Tomeu Barceló
Publikováno v:
Miscelánea Comillas, Vol 73, Iss 142, Pp 5-34 (2015)
La filosofía del lenguaje de Eugene Gendlin representa un paradigma novedoso para comprender la formación de significados desde la experiencia corporalmente sentida. Los significados se crean mediante un proceso implícito por el que elaboramos sim
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/549ac6944918433eaf67d8767b0604e9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.