Zobrazeno 1 - 10
of 130
pro vyhledávání: '"fellowship education"'
Publikováno v:
Palliative Medicine Reports, Vol 5, Iss 1, Pp 136-141 (2024)
Background: Simulations are an important modality for practicing high-acuity, low-frequency events. We implemented a deliberate practice simulation-based workshop to improve pediatric end-of-life care skills (PECS) competence. Purpose: To understand
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e78c5c4c498b4d368102793e6190ca18
Autor:
Christopher R. Powers, Garrett E. Snipes, Katie Boykin Harbin, Andrew Fischer, Nancy Anderson, Kevin Cheng, Kristi Ford-Scales, Bryan C. Siefert
Publikováno v:
Palliative Medicine Reports, Vol 4, Iss 1, Pp 133-138 (2023)
Background: One of the more challenging aspects of specialty level training in any medical fellowship is learning to communicate mindfully and effectively with patients and families in the face of serious illness. For the past five years, our accredi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2cb51dec4d624bd0ac32e2fc53f210de
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Megan L. Curran, Emma E. Martin, Erin C. Thomas, Rashmi Singh, Saima Armana, Asnia Kauser, Eesha A. Zaheer, David D. Sherry
Publikováno v:
Pediatric Rheumatology Online Journal, Vol 17, Iss 1, Pp 1-8 (2019)
Abstract Background Of 37 pediatric rheumatology fellowship training programs in the United States, many have three or fewer fellows at a given time, making large-scale assessment of fellow performance difficult. An objective structured clinical exam
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9f7079aa0dfa4f7db032e8affb9087fc
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.