Zobrazeno 1 - 10
of 33 783
pro vyhledávání: '"feeling-right"'
Autor:
Lin, Stephanie C. (AUTHOR) stephanie.lin@insead.edu, Reich, Taly (AUTHOR), Kreps, Tamar A. (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Marketing Research (JMR). Jun2023, Vol. 60 Issue 3, p543-563. 21p. 1 Diagram, 3 Charts, 3 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jiang, Shiyao1 (AUTHOR), Li, Guiquan2 (AUTHOR) liguiquan@pku.edu.cn, Liu, Haixin3 (AUTHOR), Xiong, Jie4 (AUTHOR), Chakraborty, Shubho5 (AUTHOR)
Publikováno v:
Entrepreneurship Research Journal. Apr2024, Vol. 14 Issue 2, p735-758. 24p.
Autor:
Edelstein, Sari
Publikováno v:
Legacy, 2020 Jan 01. 37(1), 145-153.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.5250/legacy.37.1.0145
Autor:
Grant, Susan-Mary1 Susan-mary.grant@ncl.ac.uk
Publikováno v:
American Nineteenth Century History. Apr2023, Vol. 24 Issue 1, p1-28. 28p. 8 Black and White Photographs, 1 Chart.
Publikováno v:
In Journal of Corporate Finance February 2021 66
Autor:
Kruglanski, Arie W.1 arie@psyc.umd.edu
Publikováno v:
Journal of Marketing Research (JMR). Feb2006, Vol. 43 Issue 1, p11-14. 4p.
Publikováno v:
In Journal of Business Research December 2020 121:420-428
Autor:
Becker, Daniela1,2 (AUTHOR) d.becker@psych.ru.nl
Publikováno v:
Journal of Consumer Behaviour. May/Jun2021, Vol. 20 Issue 3, p817-826. 10p.
Autor:
Pedersen, Sarah, Lupton, Deborah
Publikováno v:
In Emotion, Space and Society February 2018 26:57-63