Zobrazeno 1 - 10
of 25
pro vyhledávání: '"feedback behavior"'
Publikováno v:
بیمارستان, Vol 22, Iss 2, Pp 71-83 (2023)
Background and Objective: Employee creativity is a key element for achieving sustainable competitive advantage in both private and public organizations. This study aims to explore the influence of leadership styles and feedback behavior on employee c
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3d1f2faae1d541b6a399409b990c29f5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Multivariate behavioral research, 49(1), 54-66. Psychology Press Ltd
Multivariate Behavioral Research, 1, 49, 54-66
Multivariate Behavioral Research, 1, 49, 54-66
The present study concerns a Dutch computer-based assessment, which includes an assessment process about information literacy and a feedback process for students. The assessment is concerned with the measurement of skills in information literacy and
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::e09c014e8ede63f74305593feb5f6332
https://research.utwente.nl/en/publications/397eaa24-ca97-4b91-ab9c-b201e400446f
https://research.utwente.nl/en/publications/397eaa24-ca97-4b91-ab9c-b201e400446f
The present study concerns a Dutch computer-based assessment, which includes an assessment process about information literacy and a feedback process for students. The assessment is concerned with the measurement of skills in information literacy and
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dris___00893::913f3e06da198963ff7fbcc592f1f67a
http://resolver.tudelft.nl/uuid:152c8190-4dc4-43c6-812d-752c46faf3bb
http://resolver.tudelft.nl/uuid:152c8190-4dc4-43c6-812d-752c46faf3bb
eBay’s feedback mechanism is considered crucial to establishing and maintaining trust on the world’s largest trading platform. The effects of a user’s reputation on the probability of sale and on prices are at the center of a large number of st
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::29b6fc68e96e161e4ec15285b638a801
https://hdl.handle.net/10419/94129
https://hdl.handle.net/10419/94129
Feedback mechanisms that allow partners to rate each other after a transaction are considered crucial for the success of anonymous internet trading platforms. We document an asymmetry in the feedback behavior on eBay, propose an explanation based on
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::df1892e906e1b754efaf1a17a937032d
Electronic reputation mechanisms aim at signaling the quality of traders and at hampering misbehavior. When a buyer rates a seller, the main aspect to keep into account should be the consistency between the good’s advertised characteristics and the
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______645::08ab5b73b7b3b7c7fcbf5f3eb7627ad0
http://www.disei.unifi.it/upload/sub/pubblicazioni/repec/flo/workingpapers/storicodimad/2011/dimadwp2011-04.pdf
http://www.disei.unifi.it/upload/sub/pubblicazioni/repec/flo/workingpapers/storicodimad/2011/dimadwp2011-04.pdf
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.