Zobrazeno 1 - 10
of 8 331
pro vyhledávání: '"feedback assessment"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wang, Yuechun, Quiring, Steven M.
Publikováno v:
Journal of Climate, 2021 Aug 01. 34(15), 6379-6397.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27076952
Autor:
Rosa, Francesca, Buccicardi, Duccio, Romano, Adolfo, Borda, Fabio, D’Auria, Maria Chiara, Gastaldo, Alessandro
Publikováno v:
In European Journal of Radiology Open December 2023 11
Autor:
Aryal, Himali
Online learning is becoming increasingly popular, whether for convenience, to accommodate work hours, or simply to have the freedom to study from anywhere. Especially, during the Covid-19 pandemic, it has become the only viable option for learning. T
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2109.07904
Autor:
Maurer, Trent W., Kropp, Jerri J.
Publikováno v:
Teaching and Learning Inquiry, 2015 Jan 01. 3(1), 31-46.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.2979/teachlearninqu.3.1.31
Publikováno v:
Educación Médica, Vol 22, Iss , Pp 173-178 (2021)
Resumen: La retroalimentación es fundamental en metodologías como el Team Based Learning (TBL), porque profundiza el aprendizaje al identificar las deficiencias en el proceso. En el marco de la innovación curricular de la Facultad de Medicina de l
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a014639b86c64d518eadf0c3b43cfa67
Autor:
Calimeris, Lauren1 (AUTHOR), Kosack, Edward2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Economic Education. Jul-Dec2020, Vol. 51 Issue 3/4, p211-226. 16p. 1 Color Photograph, 7 Charts, 1 Graph.
Autor:
Díaz-Veliz, Gabriela, Figueroa, Carolina, Gutiérrez, Sandra, Castillo, Daniela, Maya, Juan Diego
Publikováno v:
In Educación Médica June 2021 22 Supplement 3:173-178
Autor:
Francesca Rosa, Duccio Buccicardi, Adolfo Romano, Fabio Borda, Maria Chiara D’Auria, Alessandro Gastaldo
Publikováno v:
European Journal of Radiology Open, Vol 11, Iss , Pp 100504- (2023)
Purpose: The aim of our study is to evaluate artificial intelligence (AI) support in pelvic fracture diagnosis on X-rays, focusing on performance, workflow integration and radiologists’ feedback in a spoke emergency hospital. Materials and methods:
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ab78ba2bcc264fff94b7d69f75777189
Autor:
DiBattista, David, Gosse, Leanne
Publikováno v:
The Journal of Experimental Education, 2006 Jul 01. 74(4), 311-327.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/20157434