Zobrazeno 1 - 4
of 4
pro vyhledávání: '"feature descriptions"'
Autor:
Lan Anh Do, Ayanna K. Thomas
Publikováno v:
Journal of Intelligence, Vol 11, Iss 8, p 153 (2023)
The present study examined the effects of study schedule (interleaving vs. blocking) and feature descriptions on category learning and metacognitive predictions of learning. Across three experiments, participants studied exemplars from different rock
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9574c08e0b3840f08011d108e028dbd2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.