Zobrazeno 1 - 10
of 57
pro vyhledávání: '"family-school collaboration"'
Autor:
Rano Zakirova-Engstrand, Jenny Wilder
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 8 (2024)
IntroductionCompared to other countries, Sweden did not introduce sudden lockdowns and school closures during the COVID-19 pandemic. Instead, the country chose a less restrictive approach to managing the pandemic, such as staying at home with any sym
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/693c874849fd4c3984d2df632a160b46
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 12, Iss 11, p 745 (2022)
This is a critical moment of extraordinary rates of teacher burnout exacerbated by the COVID-19 pandemic. In order to implement effective intervention and policy, we must identify the drivers of educators’ stress and factors that may act as protect
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2045c7dff26341e386d835d3a4b3c0e7
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 6 (2021)
Families and schools are two of the central living environments of children. Their collaboration is therefore seen as an important factor in education, having a high impact on learning outcomes, motivation, and children’s health. Nevertheless, curr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2972c5bb13ad446f97819332c8664462
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dam-VandeKuyt, Krista
This narrative inquiry study collected stories from parents and teachers to build a deep understanding of the lived experiences of raising or teaching children affected by traumatic grief. Research shows that children who experience adversity or loss
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10393/43552
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 6 (2021)
Families and schools are two of the central living environments of children. Their collaboration is therefore seen as an important factor in education, having a high impact on learning outcomes, motivation, and children���s health. Nevertheless