Zobrazeno 1 - 10
of 16 319
pro vyhledávání: '"family and partnership"'
Autor:
Theodora Margaritopoulou, Maria Tsitiridou-Evangelou, Athanasios Gregoriadis, Vasilis Grammatikopoulos
Publikováno v:
Journal of Early Childhood Education Research, Vol 13, Iss 2 (2024)
Family-preschool partnership is recognised as an important relationship between parents and teachers contributing to preschool child outcomes which has received increasing attention the last decades. This has led to the development of several tools m
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/373112b04d8240439aeaebbb0f5c945b
Autor:
Parthemer, Mark R.1,2,3,4,5 mark.parthemer@TIAA.org, Klein, Sasha A.6 sasha.klein@pwc.com
Publikováno v:
Journal of Financial Service Professionals. Mar2022, Vol. 76 Issue 2, p15-18. 4p.
Autor:
Jansen-van Vuuren, Julia, Roberts, Danielle, Francis, Grace L., Davison, Colleen M., Gabison, Sharon, Aldersey, Heather M.
Publikováno v:
Disability in the Time of Pandemic
Autor:
Cho, In Young, Han, A. Young
Publikováno v:
In Nurse Education Today February 2024 133
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Francesca Cavallaro, Amanda Clery, Ruth Gilbert, Jan van der Meulen, Sally Kendall, Eilis Kennedy, Catherine Phillips, Katie Harron
Publikováno v:
Health and Social Care Delivery Research, Vol 12, Iss 11 (2024)
Background/objectives The Family Nurse Partnership is an intensive home visiting programme for adolescent mothers. We aimed to evaluate the effectiveness of the Family Nurse Partnership on outcomes up to age 7 using national administrative data. Desi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d5c29b0d018c499d85c33df66f9a85ba
Publikováno v:
Educational Psychology Review, 2020 Jun 01. 32(2), 511-544.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48728564
Publikováno v:
Horyzonty Wychowania, Vol 23, Iss 66 (2024)
School and family cooperation is not a new topic, it is constantly present in the discourse on education, which in the 21st century is seen as one of the conditions for the success of societies. It is observed and experienced that there is a large ga
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b2b9e6eb63094a0cb0bd843137c59fd8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.